5 Eylül 2010 Pazar

Samsung öneri ve şikayet formu

http://www.samsung.com/tr/info/contactus.html

24 yorum:

  1. SON TV TEKNOLOJİLERİNDEN OLAN LED TV FİYASKOSUNU BİLDİRMEKTEN ÜZÜNTÜ DUYUYORUM, ANCAK SAMSUNG LED 40 EKRAN TV, İLK 6 AYDA EKRAN İÇİNDE 5 ADET PARMAK İZİ GİBİ LEKELERLE ÇOĞALMIŞ HALEN BİTİŞİK YAN DUVARLARINDANDA BU LEKE GİBİ AYDINLANAN GÖRÜNTÜLER ÇOĞALMAKTADIR, İNSANIN HEVESİNİ ALAMADIĞI BİR PAHALI ÜRÜNDE BU TİP HATALAR TÜM GÜVENİ VE HEVESİ BİTİRMİŞ DURUMDA, BRAVO SAMSUNG :((

    YanıtlaSil
  2. Ben size bir öneride bulunmak istiyorum ismim akın özgür ben yeni telefonlarınıza anten bağlayıp internetsiz tv izleyebilme istiyorum böyle bir telefon yaparsanız gerçekten mutlu olurum

    YanıtlaSil
  3. benimde bir önerim var ekranı ve klavyesi olmayan bir laptop hayal edin optik sürücü,usb,hdmı girişi olacak tabi.artık herkesin evinde akıllı tv var bu tv ye bağlayıp istediğimiz hdmı seçeneğinden istediğimiz an tv istediğimiz an pc.ekran ve klavyenin olmaması maliyeti düşürmek için,haa masaüstü pc alıp o da tv ye bağlanabilir ama enerji sarfiyatı açısından masaüstü kasaları fazla elektrik harcıyorlar.böyle bir kutu süper olurdu bence

    YanıtlaSil
  4. Cep telefonlarinda mail açıldığında sağ altta geri tuşuna basilmak istendiginde hemen üstte Maili sil tuşu olduğundan bazan parmak kayıp mail siliniyor. Bence ciddi bir sıkıntı.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  5. Ben bir öneride bulunmak istiyorum samsung cep telefonları için telefonların extra koruma kılıflarına yedek batarya konulabilir ve telefonun şarzı bittiğinde telefon çok kolay biçimde şarz edebiliriz

    YanıtlaSil
  6. E 4 samsung cep telefonu aldım bes altı sefer servıse yoladım servıs arıza bulunamadı dedı gerı yoladı 2.000 bınlıra verdım ama memnun deyılım samsungdan bırde dıyer telefonum var oda dun servısten geldı arıza bulunamadı dedıler egerkı bır servı ısten anlasaydın bataryanın sısık oldugunu anlardı madur bır vatandasım gereken yapılsın

    YanıtlaSil
  7. benim adım mert ayhan. telefonda interneti depolama özelliği olsun istiyorum

    YanıtlaSil
  8. Benim adim nazmi kurt benimde bir onerim olacak cep telefonlarinda genelde sarz bitince elktirik fisine takip saatlerce dolmasini bekliyoruz bunun yerine uzuktan kablosuz bulutut gibi baglanip zamanin onune gecile bilir

    YanıtlaSil
  9. Sayın Samsung yetkilileri,
    Samsung Galaxy Note 4 almak istiyorum ancak pembe rengini Türkiye satışlarına sunmadığınız için bekliyorum. Beklemem doğru mu pembe rengi satışa sunulacak mı? Sony ve Samsug arasında kalıp Samsung tercih etmemin en büyük sebebi bu renge olan düşkünlüğümdendir. Ayrıca Türkiye'de neden böyle bir kısıtlama yaşadığımızı da öğrenmek isterim. Sizlerden gelecek olan cevap üzerine kısa süre içinde tercihimi değiştireceğim.
    İlginiz için şimdiden teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim.

    YanıtlaSil
  10. Benim de bir önerim var. Adım Harun. S Voice'a TÜRKÇE dil desteği gelse harika olurdu. Bazen kullanmakta zorlanıyorum. Şimdiden ilginiz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. smart tv lerde sesli komuta yazilimiberbat yok denilicek kadar kotu örneğin ortamdaki tumkonuşmalardan bir şeyler algiliyor kanaldan sayfalara dolanip duruyor örneğil bir kilit kelime olsa samsng

    YanıtlaSil
  13. örneğin samsung atv veya samsung kanal5 veya samsungses0 veya samsungses20 samsung googlesamsung yaz sesli yazdir arat komutlari veya kulaniciya gore duzenlenebilmeli örneğin atv kanl5 gibi farkli bir cumle ilede ulaşilabilmeli hareketle konntrol sistemide kullanicinin talebine gore ayarlana bilmeli örneğin bir hareketle hangi komutu girmek istiyorsa o hareketi kaydedip kulanabilmeli

    YanıtlaSil
  14. smart tv lerde telefonlarinda olduğu gibi farkli proglamlar ilede internet uzerinden goruşme yapilabilmeli bir biilgisayardan beklenilen herşeyi yapilabilmeli geliştirilebilir omali







    YanıtlaSil
  15. cep telefonlarının parmak izi kullanılarak araba anahtarı işlevini de görmesini öneriyorum. bu işlemi yanımdaki başka bir telefondan da yapabilmeliyim. 0537 2285347 okkes ozoglu

    YanıtlaSil
  16. Merhaba ben samsung'un urettigi herseyi çamaşır makinesi dahil telefonuna buzdolabı na kadar seviyorum cok guzel cihazlar uretiyorlar fakat 1ay bile olmadi s4 zoom aldım ve hic memnun değilim samsung nasil boyle bir telefon uretmis gercekten sasirdim. Gereginin yapilmasini istiyorum. Lutfen bu telefonu alın benden :-(

    YanıtlaSil
  17. İsmim mustafa benim bir önrrim olacak malum gunumuzun en buyuk problemi şarj problemi telefonların arka kapagini güneş enerji paneli yapılsa hiç şarji bitmese ne kadar güzel olurdu..inşallah önerimi degerlendirirsiniz 05535371001 izmir tabi bu önerilerimden sadece biri teşekkürler

    YanıtlaSil
  18. Samsung telefonlarında geri dönüşüm kutusu olsun artık

    YanıtlaSil
  19. Aramalarda arayan kişi notu gözüksün (baban fenalaştı) gibi

    YanıtlaSil
  20. Merhaba ben volkan..
    Ufak bi onerim olacak benimde oyle durup dururken biranda aklima geldi.video kayit yaparken yaptigimiz kayiti geri ileri sarabilmek o kisimlari hala kayittayken izleyebilmek gibi bi dusunce olustu kafamda ve bunu sizinle paylasmak istedim..birde suanda bircok telefonda var ama bence tam anlamiyla yok..telefondan oyun oynarken netten dizi film vs izlerken yada hic birsey yapmiyorken telefonu pcye tablete tvye baglama yada bunlari telefona baglama gibi biseyler :)

    YanıtlaSil
  21. son zamalarda www.gocloudly.com,www.maxonclick.com bu reklam siteleri ve yazılım güncelleme sitesi diye kandıran trk.luckywinnner.me sitelerini bilgisayarda engelleyebildiğimiz gibi telefonlar dada engelleyecek bir özellik olması gerekir.

    YanıtlaSil
  22. 23 Ağustos 2016 tarihinde yurtdışından bir telefon aldım. 25 Ağustos 2016 tarihinde servise verdim. Telefonumum sim kartı açılmadı. Hala telefonumu kullanamıyorum. 418541571 takip numarası ile 2 kez genel merkezi aramama rağmen hiçbirşey değişmedi. Beklemekten başka çare yok diyorlar. Bayram üzeri telefonsuz kaldım. Bu konuda çok madur oldum.

    YanıtlaSil
  23. Merhaba Benim ismim Bilal Erdoğan siz samsung gurubuna onerim gercekten telefon olsun diger tablet olsun lepyon olsun butun bunlara pil veya batarya larin sarz olup dolduktan sonra öyle bi çözüm bulunmaliki halbuki basit bir sistem dir bence tam sarz olayindan sonra sistem kendini sarza kapalı yapmalı boylece isinma olmaz pil patlamasi olmaz evlerde cikan yangin gibi dutumlar olmax insan lar için gercekten onemli lutfen degerlendirmenizi istiyorum samsung adina da yeni bir onemli basari sayilir her iyi bir oneri verenede gercekten bi hediye vermelisiniz bu sizin büyük bi isim yapmaniza neden olur

    YanıtlaSil
  24. Sayın samsung üreticilerine sesleniyorum ben ıbrahim can samsung telefonunun sirket hatlarini rahatlatmak için çift hatlı bi telefon üretmenizi istiyorum işletim hızı mükemmel olursa sevinirim saygilarla

    YanıtlaSil